Gadget overnemen
Bereken je calorieŽn op menu-wijzer.nl



Tips Doe hier een suggestie voor een ontbrekend product.

Snel voedingswaarde tellen in de supermarkt of restaurant? Zoek dan de Android App `menuwijzer` in de Play Market van Google of kies voor mobiel.menu-wijzer.nl op je iPhone.

Disclaimer:
Menu-wijzer, Weblog

Dagelijks nieuwe recepten uit de beste weblogs.

Meersmaak verhuist

(Thu, 13 Nov 2014 22:05:00 +0000)

Bruschetta met calendroz

(Thu, 23 Oct 2014 12:00:00 +0000)

Vis met mosterdsaus

(2017-01-09T23:01:01Z)

Voor 4 personen4 visfilets100 g boter50 g bloem2 eetl mosterd½ l warm water + 1 visbouillonblokjezout, peperaardappelpureeHet verkruimelde boui

Croque-Monsieur

(2017-01-09T19:01:49Z)

Ook gekend onder de naam tosti. Twee sneetjes brood belegd met gekookte ham en kaas roosteren. Meestal gebruiken we geen dagvers, maar oud brood en sn

Langzaam gegaard rundvlees met Marokkaanse specerijen

(Thu, 19 Jan 2017 12:15:15 +0000)

Wat een lange titel. Ik zou het gewoon Marokkaanse stoofschotel noemen. De lange titel klinkt echter veel smakelijker dus die heb ik letterlijk overgenomen uit het mooie Kookboek bij dementie. Heerlijke recepten staan er in dat boek. Om samen te koken want wie samen kookt eet met meer smaak en dat is bij mensen met [Lees verder ...]

Wortelen met venkel en knoflook

(Tue, 10 Jan 2017 13:44:18 +0000)

venkel wortel

Het advies van het Voedingscentrum is om 250 gram groente per dag per persoon te eten. Minimaal is dat. Meer mag ook. Minder is niet zo geweldig. Als je mensen vraagt of ze 250 gram groente per dag eten roepen de meeste: “Ja hoor. Wij eten echt voldoende groente.” Maar de werkelijkheid is anders. Sterker [Lees verder ...]